Hysen Dibra, themelues i Perfect Dent Group, ka kaluar përmes një udhëtimi të vështirë për të ngritur një markë të besueshme dhe të respektuar në fushën e stomatologjisë. Ai ndau me ne eksperiencat dhe mësimet më të rëndësishme që ka marrë gjatë këtij rrugëtimi, përballë “jo”-ve dhe skepticizmit që e shoqëruan këtë udhëtim.
Vështirësitë e Fillimit: Kur “Jo” është një Mundësi për të Rritur
Si një person që erdhi nga jashtë, Hyseni përballë sfidave të mëdha për të krijuar lidhje dhe për të fituar besimin e tregut shqiptar. “Në fillim kam marrë shumë ‘jo’. Industria është gjithmonë skeptike ndaj të rinjve, veçanërisht kur nuk njeh emrin dhe nuk ke një rrjet të fuqishëm,” shpjegon ai. Ai kujton se në ato kohë ishin shumë turq që udhëhoqën tregun, dhe shumë mjekë dhe klinika preferonin të bashkëpunonin me ta për shkak të njohurive dhe reputacionit të fortë që kishin.
“Jo”-ja e Babait: Një Këshillë që e Ndihmoi të Ecë Përpara
“Një nga mesazhet që ka lënë mbresa ka qenë ajo e babait të tij. Ai i ka thënë: ‘Nuk je nga ato bletët që bëjnë të dyja.’ Ky mesazh e sfidonte Hysenin akoma më shumë dhe i ka dhënë forcë të ecë përpara, duke kërkuar gjithmonë nga vetja që do ta arrijë.
Përballja me “Jo”-të nga Klientët: Pse janë të Dobishme?
Për Hysenin, çdo “jo” që merrte nga klientët ishte një mundësi për të mësuar dhe për të përmirësuar. “Kur ndodhte që të merrja një ‘jo’, gjithmonë përpiqesha të kuptoja arsyen. Pse po më thonin këtë? Kush ishte problemi? Çfarë mund të bëja për t’u përmirësuar?”, shpjegon ai.
Ky proces i vazhdueshëm i reflektimit ka qenë një element kyç në përmirësimin e shërbimit të tij dhe në ofrimin e një eksperience më të mirë për klientët.
Shiko intervistën e plotë këtu: https://www.youtube.com/watch?v=glVd8cQ2Jgo&t=825s