$

40 Under 40

Projekti “40 under 40” organizuar nga BLOconomy dhe Wood World Albania synon të promovojë 40 sipërmarrësit më të suksesshëm në Shqipëri, Kosovë dhe Maqedoninë e Veriut

Revista

Revista e vetme në rajon që promovon dhe rendit 40 sipërmarrësit më të suksesshëm në Shqipëri, Kosovë dhe Maqedoninë e Veriut

Entrepreneur Club

BLOconomy ka hapur thirrjen për aplikimin në Entrepreneru Club për periudhën kohore 2023-2024

About us

Rrjeti me i madh i sipërmarrësve në rajon, takohen ne “BLOconomy”

Voto 40/40

Votimi online ka peshe 10% ne totalin e vleresimit te sipermarresve te nominuar ne “40 under 40” 

Contact us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam.

Hysen Dibra: Sfidat dhe Mësimet e Rrugës drejt Suksesit në Perfect Dent Group

December 12, 2024

Hysen Dibra, themelues i Perfect Dent Group, ka kaluar përmes një udhëtimi të vështirë për të ngritur një markë të besueshme dhe të respektuar në fushën e stomatologjisë. Ai ndau me ne eksperiencat dhe mësimet më të rëndësishme që ka marrë gjatë këtij rrugëtimi, përballë “jo”-ve dhe skepticizmit që e shoqëruan këtë udhëtim.

Vështirësitë e Fillimit: Kur “Jo” është një Mundësi për të Rritur

Si një person që erdhi nga jashtë, Hyseni përballë sfidave të mëdha për të krijuar lidhje dhe për të fituar besimin e tregut shqiptar. “Në fillim kam marrë shumë ‘jo’. Industria është gjithmonë skeptike ndaj të rinjve, veçanërisht kur nuk njeh emrin dhe nuk ke një rrjet të fuqishëm,” shpjegon ai. Ai kujton se në ato kohë ishin shumë turq që udhëhoqën tregun, dhe shumë mjekë dhe klinika preferonin të bashkëpunonin me ta për shkak të njohurive dhe reputacionit të fortë që kishin.

“Jo”-ja e Babait: Një Këshillë që e Ndihmoi të Ecë Përpara

“Një nga mesazhet që ka lënë mbresa ka qenë ajo e babait të tij. Ai i ka thënë: ‘Nuk je nga ato bletët që bëjnë të dyja.’ Ky mesazh e sfidonte Hysenin akoma më shumë dhe i ka dhënë forcë të ecë përpara, duke kërkuar gjithmonë nga vetja që do ta arrijë.

Përballja me “Jo”-të nga Klientët: Pse janë të Dobishme?

Për Hysenin, çdo “jo” që merrte nga klientët ishte një mundësi për të mësuar dhe për të përmirësuar. “Kur ndodhte që të merrja një ‘jo’, gjithmonë përpiqesha të kuptoja arsyen. Pse po më thonin këtë? Kush ishte problemi? Çfarë mund të bëja për t’u përmirësuar?”, shpjegon ai.

Ky proces i vazhdueshëm i reflektimit ka qenë një element kyç në përmirësimin e shërbimit të tij dhe në ofrimin e një eksperience më të mirë për klientët.

Shiko intervistën e plotë këtu: https://www.youtube.com/watch?v=glVd8cQ2Jgo&t=825s

root