$

40 Under 40

Projekti “40 under 40” organizuar nga BLOconomy dhe Wood World Albania synon të promovojë 40 sipërmarrësit më të suksesshëm në Shqipëri, Kosovë dhe Maqedoninë e Veriut

Revista

Revista e vetme në rajon që promovon dhe rendit 40 sipërmarrësit më të suksesshëm në Shqipëri, Kosovë dhe Maqedoninë e Veriut

Entrepreneur Club

BLOconomy ka hapur thirrjen për aplikimin në Entrepreneru Club për periudhën kohore 2023-2024

About us

Rrjeti me i madh i sipërmarrësve në rajon, takohen ne “BLOconomy”

Voto 40/40

Votimi online ka peshe 10% ne totalin e vleresimit te sipermarresve te nominuar ne “40 under 40” 

Contact us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam.

Zëvendësministri i Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit: tregu shqiptar ka më shumë nevojë se kurrë të inovojë, përmirësojë dhe modernizojë produktet dhe shërbimet

July 15, 2024

Endrit Yzeiraj, Zëvendësministrit të Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit (Board Member) 

Nevoja është nëna e inovacionit” është një nga shprehjet më të përdorura për të shpjeguar ciklin e vazhdueshëm të shpikjeve dhe inovacionit që qëndron në thelb të zhvillimit të vazhdueshëm ekonomik që njerëzimi përjeton prej thuajse 200 vjetësh tashmë. Çdo shpikje e suksesshme, çdo përmirësim i proceseve të mëparshme, çdo sipërmarrës që ka sjellë një produkt ose shërbim të ri në treg, e ka bërë për t’iu përgjigjur një nevoje apo kërkese të tregut. 

Sot tregu shqiptar ka më shumë nevojë se kurrë të inovojë, përmirësojë dhe modernizojë produktet dhe shërbimet e ofruara në tregun e saj për të paktën tre arsye thelbësore:

Së pari, modeli ekonomik shqiptar i krijuar pas tranzicionit të viteve 90 – i cili arriti të rrisë ndjeshëm standardet e jetesës – po tregon shenjat të limiteve të tij. Për të arritur standardet e jetesës së vendeve evropiane, ekonomia shqiptare ka nevojë për një transformim të mëtejshëm. 

Së dyti, konkurrenca nga sipërmarrjet e rajonit dhe të BE – ku Shqipëria synon dhe është në proces integrimi – do detyrojë sipërmarrjet tona të përmirësohen ose të zhduken. 

Së treti, profesionistët e rinj shqiptarë, që kanë talentin dhe aftësinë për të punuar me risitë më të fundit të fushave të tyre, nëse nuk u ofrohet kjo mundësi ne vend, do e kërkojnë atë gjithmonë e me shpesh jashtë tij, duke përforcuar kështu trendin demografik të zvogëlimit të popullsisë. 

Edicioni i tretë i “40 under 40” është kësisoj një moment i mirë për të vlerësuar ato sipërmarrje të reja që po i përgjigjen kësaj sfide dhe nevoje të kohës. E kam ndjekur me interes lindjen dhe zhvillimin e këtij projekti në dy edicionet e mëparshme dhe jam i nderuar të jap kontributin tim në edicionin e këtij viti.  

Gama e fushave dhe sipërmarrjeve të përfshira në këtë vit është edhe më i gjerë se më parë, duke mbuluar që nga shërbimet e deri te manifaktura. 

Zhvillimi më interesant dhe mbresëlënës, sidomos nën fokusin e një ekonomie që kërkon transformim dhe rritjen e konkurueshmërisë së saj, është numri i tregjeve të huaja që sipërmarrjet shqiptare po synojnë. Nëse pak vite më parë edhe shtrirja në tregjet e rajonit konsiderohej një sukses, tashmë rastet e kompanive shqiptare që synojnë tregjet perëndimorë është gjithmonë e me i madh. 

Kjo tregon se aftësia dhe talenti sipërmarrës i profesionistëve shqiptarë është i padiskutueshëm. Ajo çka politikëbërësit duhet te sigurohen të krijojnë është një ambient ku këto talente dhe aftësi mund të lulëzojnë, dhe këtë po përpiqemi të arrijmë çdo ditë! 

I uroj pjesëmarrësve të këtij viti jo vetëm suksese të mëtejshme por shpresoj që shembulli i tyre të jetë frymëzim dhe për edicionet e radhës të “40 under 40” në mënyrë që ekonomia dhe sipërmarrjet shqiptare të arrijnë nivele gjithmonë e më të larta! 

root